Chakra: 1000
Gp: 4
Praca:
Złoto: 1000
Siła
Jutsu
Doton: Shinjuu Zanshu no Jutsu [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 70]- ukrycie w ziemi
Doton: Daisan no Me [Ranga C][NinJutsu][Chakra: 50]- przykrycie ręką oka i wytworzenie go w innym miejscu
Doton: Doryuu Taiga [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 50]- rzeka błota
Ekwipunek:
Karasu. Typowa marionetka do walki. Jest smukła i opływowa, dzięki czemu i szybsza. Po uzbrojeniu staje się groźną bronią. Ma 10 senbon i jest zapieczętowana w zwoju.
Kuroari. Lalka ma sporo wolnego miejsca w korpusie. Zazwyczaj służy do uwięzienia shinobi, ale może też być wyposażona w broń.
1 Zwój
Trucizna no Sasori
Katana o średniej długości
Druga Karasu. Pusta
Walki wygrane:
Walki przegrane:
Walki treningowe:
Misje(D): 3
Misje(C):
Misje(B):
Misje(A):
Misje(S):